Gå til hovedindhold

Kontakt Familieafsnittet

Familieafsnittes administration kan kontaktes via mail og telefon. Find kontaktoplysninger her.

Indhold

    Familieafsnittet kan kontaktes både via mail og telefon:

    Mail: Familieafsnittet@albertslund.dk

    Mailboksen tømmes af vores administrative team, som finder en relevant medarbejder til at svare på henvendelsen.
    De fleste nye henvendelser vil blive sendt ned til og blive besvaret af vores socialrådgiverteam i modtagelsen.

    Vi opfordrer til, at du sender mails sikkert til os.
    Det gør du ved at logge ind på www.borger.dk. Herefter vælger du ”Digital Post”. Klik på ”Skriv ny post”. Herefter vælger du modtager, skriver din mail og klikker på ”Send”.

    Telefon: 43686486

    Mandag-onsdag: 8:30-10:00 og 12:00-15:00
    Torsdag: 8:30-10:00 og 12:00-17:30
    Fredag: 8:30-10:00 og 12:00-14:30

    Telefonen besvares af vores administrative team, som finder en relevant medarbejder til at svare på henvendelsen.

    Får du tildelt en sagsbehandler, vil du få et direkte nummer til ham/hende og vil kunne lægge besked på en telefonsvarer, hvis vedkommende er optaget og ikke kan besvare dit opkald med det samme.
    Du vil også kunne bruge sagsbehandlerens mailadresse til henvendelser, som ikke indeholder personfølsomme oplysninger.

    Udvidet lukketider:

    Familieafsnittets administration holder lukket på grund af personalemøde onsdag cirka en gang om måneden mellem klokken: 9:00 – 12:00. Det drejer sig om følgende:

    • Onsdag d. 15. maj 2024
    • Onsdag d. 12. juni 2024
    • Onsdag d. 7. august 2024
    • Onsdag d. 4. september 2024
    • Onsdag d. 2. oktober 2024
    • Onsdag d. 30. oktober 2024
    • Onsdag d. 27. november 2024
    • Onsdag d. 22. januar 2025